Runabout Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 (redigert) lite oppdateringer, men en god del er gjort siden sist. båten har fått på seg 2 lag med beis på skroget, lakket 6 strøk, 2 lag bunnstoff og en hvit stripe den har blitt snudd riktig vei igjen, dekket har et lag med beis, dollbord og midfisk har fått to. syntes det ble en veldig god kombinasjon, de hvite natene kommer veldig bra fre. på bildet er den nybeisa så fargen blir vel noe lysere Redigert 9.Mai.2013 av Møvik18 (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
ivar Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 flott! gleder oss til å se bilder av den på vannet og i fart. Hadde sikkert også gjort seg med en Mercury 4syl 50hk på hekken her :) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Runabout Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 (redigert) flott! gleder oss til å se bilder av den på vannet og i fart. Hadde sikkert også gjort seg med en Mercury 4syl 50hk på hekken her :) har faktisk fått kloa i en lite brukt 45hk merury som kommer ned til oslo i løpet av sommeren. så får greie meg med 30 hesteren enn så lenge. men drømmen hadde jo å vert en mark 58 som denne eller noe Redigert 9.Mai.2013 av Møvik18 (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 (redigert) ny vindskjerm i Mahogany er lagd ferdig, venter bare på glassrutene fra glassmesteren. ser virkelig at ting begynner å bli ferdig, lagde den lit mer "speedy" en den som var der før. droppet også siderutene halvstaff i mahohany montert med syrefastnog plugger i overgangen mellom dekk og skrog Redigert 11.Mai.2013 av Møvik18 (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 13.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 et strøk med owatrol D2. ser ikke så blank ut på bildet. Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 15.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2013 (redigert) nå begynner det å ligne på noe. pusset ned med p600 våtslipepapir så et siste strøk med D2 før sjøsetting i morgen rutene kom også i dag å de passet perfekt. Redigert 15.Mai.2013 av Møvik18 (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 12.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 (redigert) lenge siden noen oppdateringer nå. har storkost meg på sjøen i det fine været her i Oslofjorden båten ligger å går bra i vannet. men skulle nok hatt 15hk til på akter speilet. nå kommer jeg opp i ca 16 knop. den motoren jeg ventet på var desverre en mercury med lang stamme Redigert 12.Juni.2013 av Møvik18 (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 12.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 21.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2013 ettersom jeg storkoser meg med å pusse på båt, nesten mer en jeg koser meg i båt, så ble det til at jeg kjøpte meg et nytt båtprosjekt. 14 foter med 40 hk mercury. skal fikse opp glassfiberen. mens dekket har forige eier gjort en grei jobb med allerde. tror jeg kommer til å lage ny vindskjerm og en kalesje. er heldig vis ikke registrert noe som helst råte i skroget. det er jo treskrog som har blit lagt på glassfiber så må bare passe på å ikke få noe som helst vann nedi der kommer til å lage en ny tråd på denne båten for de som er intresert i det:) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Runabout Svart 22.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2015 (redigert) etter at båten slet seg da det blåste ganske hard i fjor å vindskjermen knakk å brøytemaskinen meide ned det andre båtprosjektet mit så skulle man tro at jeg var dritt lei båt. men neida, skal nok starte på et nytt, men må alikavel med tungt hjerte selge møviken. den er lakkert og bygget lit om. man kan lage en vindksjerm med 3 braketter og glass eller få spesial lagd en i alu og plexi. legger ved finn anonsen. kontakt meg gjennom den hvis noen er interesert. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?editAd=true&finnkode=57750607 Redigert 22.April.2015 av Møvik18 (see edit history) Sitér dette innlegget _____/| _________//// \_______________| ~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.