Copernicus Startet 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2013 (redigert) Jeg er på jakt etter både 9mm og 12 mm teak- og mahognyfiner. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i dette i grenlandsområdet? Redigert 26.Mars.2013 av Copernicus (see edit history) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
BjornLie Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Det er nærmest håpløst. Det er mulig Bjørn Berntz kan hjelpe deg: Bjørn Berntz Båt Mobil: 901 21 190 Telefon:35 51 27 26 Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
BjornLie Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Evt kontakt Sandøy Båtdekk i Tvedestrand: http://www.baatdekk.no/ Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Fjord28cs Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Prøv XL bygg på Borgestad. De hadde noen plater på lager. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 XL bygg på Borgestad (Gisholt og Finne) har teakfiner i flere dimensjoner. Usikker på mahognyfiner. Ring dem. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Copernicus Svart 26.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Takk for kjappe svar :) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Copernicus Svart 27.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 De hadde noe, så blir å ta turen ned etter jobb :) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Honduras Svart 27.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 Før du handler, bør du først definere hva du er ute etter. Kvalitetsfiner for konstruksjon, eller nye bunner i sengene.... Les litt om kvalitetsforskjeller i denne tråden. Det meste av fineren jeg har sett hos XL, BM etc er helt greit til sengebunner.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.