Erling P Startet 28.Mars.2013 Del på Facebook Startet 28.Mars.2013 Hvor er det mulig å fylle diesel i Fjell (Hordaland) utenom Nautnes og Blomvåg? helst nor for Ågotnes. Sitér dette innlegget Link to post
4-Stroke Svart 28.Mars.2013 Del på Facebook Svart 28.Mars.2013 Eller bensin? Jeg holder til på vestsiden av Fjell, og nærmeste bensinfylling for båt er Brattholmen såvidt meg bekjent. Det er ikke langt i luftlinje, men veeeeeldig langt sjøveien. Jeg belager meg på bensinkanner inntil videre. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.Mars.2013 Del på Facebook Svart 28.Mars.2013 Nautnes og Blomvåg ligger i Øygarden kommune, ikke i Fjell. Skal du fylle nord for Ågotnes (Fjell kommune), kan du for eksempel gå til Herdla (Askøy), Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 28.Mars.2013 Del på Facebook Svart 28.Mars.2013 Du kan fylle diesel i møvik.. Ligger sør for Ågotnes på vestsiden av Sotra. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 28.Mars.2013 Del på Facebook Svart 28.Mars.2013 Ellers så var prisen der med Askøybrua 8.77. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
JGH Svart 28.Mars.2013 Del på Facebook Svart 28.Mars.2013 Ellers så var prisen der med Askøybrua 8.77. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.