Worry II Startet 1.April.2013 Link til dette innlegget Startet 1.April.2013 Marex 280 Holiday og Inter 9000, er favoritter. Men hva kan være alternativer til disse 2 ? Trenger ikke planene skrog. Diesel og aksling er krav. Andre forslag, verdi Max 600' . Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 (redigert) Jeg har selv vært på titt etter en båt som er under 300cm, lettere enn 3tonn. Har foreløpig kun sett jeanneau leader 805 som passer (299), men denne har drev. Er det for å dra etter veien du tenker på maks bredde 300? Tenker du vektbegrensning også eller bare bredde? Redigert 1.April.2013 av valvolainen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 (redigert) Polar 770 har 2.95 bredde Ellers så kan jeg kjøre følge bil for deg :) Redigert 1.April.2013 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 1.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 (redigert) Diesel, innenbords, minimum 4 sengeplasser. Har båtplass bredde 3 meter, og Marex 280 setter standarden. Skal ikke på henger. Edit. Kjenner Polaren, Polarn, men 280 Holiday vinner over denne ;-) Det er båtplassen som begrenser. Opplag skjer på land ved marina. Redigert 1.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Min kan du få kjøpt grisebillig Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 1.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Min kan du få kjøpt grisebillig Zøørn, da må jeg jo slå til ! Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 1.April.2013 Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Så båten di i dag Worry. 34 St. Cruise, uten fly. Hadde kledd deg. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2013 Så båten di i dag Worry. 34 St. Cruise, uten fly. Hadde kledd deg. (iPad) Den er fin, All In ! Men noe bred samt at de som regel har drev :-( Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Sollux 850 Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Sollux 850 Titta på den (og Agder 840) Fine og praktiske begge 2 ! Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Jeg har skarpnes 30, den er helt super å være på tur i. Men den er vel litt for bred( 330), og gammel for ditt ønske nå. Båtvennene våre kjører: sollux 27, joda 850, biam 900, scand baltic. Agder 840 er veldig lik på min, men den har en bredde på 320 cm. Alle er egentlig fornøyd, men komenterer gjerne at vår en absolutt størst. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Om "mye for pengene" vil si minst mulig penger så får du Sandvik 28 som er 3.15 brei for ganske så lite penger (stort sett). AC, godt med liggeplasser og glassfiberarbeid fra "panserperioden". Men det er jo gamle båter etterhvert. Dog ingen spektakulere løsninger eller fiksfakseri, standard snekkeløsning hele veien og i all hovedsak maks skrogfart. Ligger bare 3 stk på Finn nå, fra 110 til 285K (lykke til med det....), men det pleier å komme en del gjennom sesongen. Tror de er rimelige fordi de er mindre kjent enn andre merker, uten at de er noe spesielle for det. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 (redigert) Utgangspunktet mitt er Marex 280 Holiday 2002-2005. Det er aternativer til denne jeg tengte på, pris 600k (Diesel og aksling er krav.) Redigert 2.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Ah, en båt som løfter seg opp av vannet og overstiger skrogfart, da har jeg ikke noe å bidra med :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Ah, en båt som løfter seg opp av vannet og overstiger skrogfart, da har jeg ikke noe å bidra med :-)) joda, jeg skal jo bare kjøre i 8 knop, så jeg ikke lager bølger Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40165134 Nimbus har jo flere modeller. Ellers master 820. Mye og velge i men Marexen har jeg bare hørt lovord om. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Trodde behovet var lukket båt jeg? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Nidelv 28; lik denne flotte utgaven, må vel være et alternativ. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=36490165 Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
All In Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Nidelv 28; lik denne flotte utgaven, må vel være et alternativ. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=36490165 Ville du ikke heller valgt denne? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39800508 ;-) Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Jo, gjerne det, men skal du få solgt den må bytte rekkefølge på bilde 1 og 2. Bare et tips! Bilde 1 nå blir litt voldsomt, spør du meg. Bilde 2 viser av dette er en flott nyere Nidelv 28, som jeg kunne tenkt meg selv. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Bilde 1 og 3, skulle det være. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Nidelven er også super ! Den til All In burde nok bli solgt ganske snart ! den har etter mitt syn rett pris og har riktig pakke ! Den er bittelitt for bred for meg med 3 meter lysåpning. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Er du sikker? Husk at Nidelven er 3,05 på sitt bredeste punkt, dvs fenderlist akter, vil jeg tro. Den er max 2,90-95 der du har din lysåpning. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Det blir ikke rare fenderen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Skal ikke blande meg for mye, men du kan jo legge disse på utriggerne og problemet er løst: http://www.maritim.no/fortoyning_2/fendere-boyer/bryggefender/parma-bryggefender-50-cm-gra-o90 Vi må jo bare sørge for å få solgt All in sin båt nå, under mottoet "Don't Worry, be happy"! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.