Bitteliten Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Parmafender holder lenge på plassen din. Og tar du en prat med han Odd kan det hende du får noen cm ekstra Den Nidelven med ht var flott gitt! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Parmafender holder lenge på plassen din. Og tar du en prat med han Odd kan det hende du får noen cm ekstra Den Nidelven med ht var flott gitt! Jeg har kommet inn på Fuglevik i år, så flytter meg bort dit. Nidelven kjenner jeg godt, da denne tilhører en god kollega og båtkompis :-) Men jeg tror Ronny må la den gå før jeg har penga tilgjengelig :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Nidelven på Karmøy er også veldig flott. Kjenner eier. Tatt vare på med kjærlighet. Flott og velholdt båt med riktig motor. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bitteliten Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Bommene på fuglevik er vel nattlig justerbare de og Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Marex 280 Holiday og Inter 9000, er favoritter. Først av alt sjekk hvor bred båtplass du kan få. Hver cm bredere jo flere alternative båter kan du få plass til. Jeg har flydd rundt i mange båthavner å målt båtplasser hvor aktuelle båttyper har ligget. Som regel er båtene smalere ved utliggernivå enn oppgitt bredde. Værste på brygga hos oss er vel en Fairline 34 Targa på en 3,75 plass (3,45 lysåpning), båten skal være 3,41 bred...... Et annet alternativ i 3meter-klassen er Scand 27 Nordic. Litt bredere (og mye større båter) er Master 820/ Inter 9300 og Baltic da. Ender ofte med den som et alternativ med slike forutsetninger...... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 (redigert) Joda, det er mulig at Nidelven ville gått inn, men i mitt rare båthode :-) så vinner 280 Holiday over denne. Jeg kjenner begge typene veldig godt, men har noen få ting som er viktig for meg som favoriserer Marexen i den duellen. Bredden på plassen er 3, 0 sharp.. må søke om større etterhvert. Inter 9300 skal jeg titte nærmere på, takk Oteren! Nordicen blir for gammel. Redigert 2.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 (redigert) Marex 280 er en flott båt, du gjør ikke mye feil med en slik, gjerne med en 184hk Yalmar Redigert 2.April.2013 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Marex 280 er en flott båt, du gjør ikke mye feil med en slik, gjerne med en 184hk Yalmar Den troner på toppen av ønskelista den dag i dag, i alle fall. Men som det er med de fleste båtnerder...Det er i dag :-) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Worry kan drømme om ny båt. Men om sjefen er på samme tanke, er jeg litt usikker på....hihi. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 (redigert) Renate er med, All In :-) Men hun leser aldri hva jeg skriver her inne :-) phuu.. Hun er mere klar for nyere båt enn hva jeg er ! Redigert 2.April.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.