Kristian_H Startet 1.April.2013 Link til dette innlegget Startet 1.April.2013 Skal prøve å bytte til hardt bunnstoff på en av båtene og lurer på hva jeg må gjøre, prime? slipe? Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Send en mail til de som lager VC og hør, så får du sikkert svar. Jeg la selvpolerende over VC-17 før langtur, og da slipet jeg ned til primer før jeg la nytt. Det holder ennå, etter over 13000nm. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Kaftein ØL Svart 2.April.2013 Link til dette innlegget Svart 2.April.2013 Jeg gikk over til Soromap AF2 Racing. Det er et kopperbasert bunnstoff med teflon som visstnok har gjort det veldig bra i test. Fordelen med dette stoffet er at det angivelig kan legges over VC17 (som forøvrig har hatt sin storhetstid...). Erfaringene så langt er bra, men etter ca 8000 mil er det på tide å ta opp båten for litt rengjøring. Vi la kun ett tynt lag oppå vc17, men burde nok tatt ett strøk til da det begynner å forsvinne litt her og der nå... Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Simonsen Svart 28.April.2013 Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Har selv brukt vc17 i flere år nå,og vurderer å bytte til eks Biltema sitt bunnstoff.Men er det like tynttlytene som vc17? Det synes jeg er en av fordelene med det.Bakdelen er at det ikke er så mye å velge i når det gjelder farge på bunnstoffet til vc17.Har faktisk lyst til å la være å prime før jeg skifter.Hvor lurt eller dumt er det?Synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 28.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Vu byttet til selvpolerende, det er ikke like tyntflytende som VC17, men jeg håper at det kommer til å gro mindre. La ett lag med primer før selvpolerende, international anbefalte det, samme gjorde maritim. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2013 Flere som har forsøkt Soromap AF2? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 29.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2013 Jeg har brukt det denne sesongen, og synes det har grodd veldig lite. ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bull Svart 8.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2015 Af 2 kan legges rett på VC17. Null problem. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2015 Jeg la waterglide rett på vc17 i fjor. Ikke vært oppe etterpå, men har snorkla og skrubba, og tror det har holdt. Waterglide grodde endel det og etterhvert, men lot seg skrubbe. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.