Jump to content

Hardt bunnstoff over VC17. Hva må gjøres?

Kristian_H

Recommended Posts

Jeg gikk over til Soromap AF2 Racing. Det er et kopperbasert bunnstoff med teflon som visstnok har gjort det veldig bra i test. Fordelen med dette stoffet er at det angivelig kan legges over VC17 (som forøvrig har hatt sin storhetstid...). Erfaringene så langt er bra, men etter ca 8000 mil er det på tide å ta opp båten for litt rengjøring. Vi la kun ett tynt lag oppå vc17, men burde nok tatt ett strøk til da det begynner å forsvinne litt her og der nå...

• 4 uker senere...

Har selv brukt vc17 i flere år nå,og vurderer å bytte til eks Biltema sitt bunnstoff.Men er det like tynttlytene som vc17? Det synes jeg er en av fordelene med det.Bakdelen er at det ikke er så mye å velge i når det gjelder farge på bunnstoffet til vc17.Har faktisk lyst til å la være å prime før jeg skifter.Hvor lurt eller dumt er det?Synspunkter?

• 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...