Pusur77 Startet 1.April.2013 Del på Facebook Startet 1.April.2013 Har noen erfaring med hvordan jeg kan låse reimhjulene for skifte av registerreim? Skisse, bilde e.l. Takk Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.April.2013 Del på Facebook Svart 2.April.2013 Du låser svinghjulet med noe stort og rundt ( jeg bruker en dor jeg har slipt til, tror hullet er rundt 13mm) i hullet over startmotoren. Så har du hull i to av reimskivene, her bruker jeg et passende bor. Mener å huske at disse var 5-6 mm. Strammehjulet låses med senterskruen om jeg ikke husker helt feil. Fort gjort å skifte reim hvis tilkomsten er sånn noenlunde. Jeg skiftet før motoren ble satt i, da var det gjort på et kvarters tid... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Pusur77 Svart 2.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2013 Takk Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.April.2013 Del på Facebook Svart 2.April.2013 Det er vel ikke oppgitt bytte av strammehjul på denne om det ikke er dårlig. Jeg har ikke skiftet strammehjul de to gangene jeg har skiftet reim.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.