lippert Svart 18.April.2013 Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Til sammenligning fikk jeg akkurat regningen for årets opplag for vår båt på 25fot. 10.939,50 for opp og utsett, nøye spyling under fenderlist, lån av krybbe og lagring innendørs i ikke oppvarmet hall. Jeg bestemmer selv hvem som gjør hva når på båten. Dette er på Bokerøya i Svelvik. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Vedvards Svart 29.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2013 Boblehavn hos Strømstad Marina kr sek7.000,- Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 6.November.2019 Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 (redigert) Noen som har nyere erfaring på vinterlagring varm, kald innendørs uten noe som helst service? Alternativt utetdørs, Redigert 6.November.2019 av JRK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.November.2019 Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 Hvilket område ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JRK Svart 6.November.2019 Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 Egentlig ikke så viktig, men kunne godt tenke meg noe rundt Tjørn/Orust Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Kungshamn Marineservice har innelagring - og er tryllekunstnere med både tre og plast om det skulle vært behov for utbedringer eller vedlikehold under lagring. Ligger i Fiskatången på "andre siden" av Kungshamn. Har også bygget Arcona seilbåter med samme menneskene som er der. Skikkelig flinke etter min mening, Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Sök ”Vinterförvaring båt Orust” på gulasidorna.se......kommer opp 3 sider + kart https://www.eniro.se/vinterförvaring+båt+orust/företag de stora selskapen finnes på Vindön, Henån, Svineviken, Kungsviken, Ellös.......Fantasi på Skaftölandet ”Vinterförvaring båt Tjörn” Vallhamn, Myggenäs, Stenungsund, Rönnäng......Stenungsund (fastlandet) skulle ju også kunne ringe båtklubbar......tenker på Ljungskile...kan ju tenkes att de har plats för en båt, men da får man jobbe selv sen har du Carlanders inne i Gullmarsfjorden Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
foxy Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 men husk tollregler i Sverige, ved overvintring av norsk båt i Sverige... Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 foxy skrev 26 minutter siden: men husk tollregler i Sverige, ved overvintring av norsk båt i Sverige... Hva går de ut på? Sitér dette innlegget Link to post
foxy Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Båten i vinteropplag i Sverige må registreres på Svensk tollager meg kjent. Men de store profesjonelle i Sverige kan dette og ordner det. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Tror tollproblematikken går smertefritt. Tullen i Sverige har en pragmatisk vinkling. Det er ikke mye byråkrati for å fikse det. Skulle Norge forsvinne fra Norra Bohuslän, kan de skru av lyset og flytte til Göteborg. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Det er litt formalia bare ......ligger hundrevis med norske båter på vinterförvaring i Bohuslän. https://www.tullverket.se/sv/privat/resa/seglamedfritidsbatoversverigesgrans.4.7df61c5915510cfe9e7107a2.html Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JRK Svart 8.November.2019 Link til dette innlegget Svart 8.November.2019 Takker så mye for nyttig informasjon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.