Nimbi Startet 2.April.2013 Del på Facebook Startet 2.April.2013 Hei Skulle bytte impeller på min VP 5,0 GXI / EF, reagerte på at bakre del på pumpen var løs når jeg tok av impeller huset. Problemet oppsto når jeg skulle sette på impeller huset etter noen dager, det ser ut som bakre del av huset har kommet ut av posisjon. Som igjen gjør at jeg ikke får satt på fremre del riktig i forhold til slangene. Den sitter bom fast og jeg tør ikke å ta i for mye. Spørsmålet er om den skal være løs, eller skal den gå fritt på akslingen? Hva må i så fall til ? tilbakemeldinger mottas med takk legger ved bilde også Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 2.April.2013 Del på Facebook Svart 2.April.2013 Mulig jeg er på tynn is her, men du får ikke stilt inn den delen som sitter på motoren riktig ved å tørne på svinghjulet? Akselen på den "løse" delen av pumpen skal kanskje inn i et spor/pumpefeste som går rundt når motoren går rundt? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.