Jarl-Espen Startet 2.April.2013 Del på Facebook Startet 2.April.2013 Hei båtfolk. Er det noen her inne som har trykk eller vakumtester til Mercruiser Bravo2? Helst i Bergensområdet. Evt. en god oppskrift til hvordan det kan lages? Mistenker at jeg har lekkasje på det ene drevet mitt, men lekkasjen kan også være inne i båten i forbindelse med ekspansjons tanken så burde vel kanskje trykktestet den også. Noen som har erfaring med dette?? mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
Ztein Svart 2.April.2013 Del på Facebook Svart 2.April.2013 (redigert) Slettes Redigert 2.April.2013 av Ztein (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ztein Svart 2.April.2013 Del på Facebook Svart 2.April.2013 (redigert) Hei jeg har en helt ny trykk og vakuum tester til Alpha one II som kobles til i oljetappe hullet. Regner med den passer til ditt drev. Mvh Stein Riise 93027355 Redigert 2.April.2013 av Ztein (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 2.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2013 Har sendt deg en sms mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.