Jump to content

"Scrubbis" skrogrengjører. Noen som har prøvd den?


Eureka

Recommended Posts

Er det noen som har prøvd "Scrubbis", se link, til å rengjøre skroget når båten ligger på vannet?

 

http://seasea.no/%c3%85ror__B%c3%a5tshake__Paddel/%c3%85ror_B%c3%a5tshake_Paddel/Levang/SCRUBBIS_SKROVRENG%c3%96RING

Så den for første gang på Hamnen.se sin sending fra en båtmesse.

 

Består av en stang med vinkel i enden, med en kraftig nallignende sak som har oppdrift og gir et press mot skrogsiden så en slipper å presse denne mot skroget.

 

Produsenten, og oppfinneren, hevdet i intervjuet på hamnen.se at han ikke hadde bunnsurt båten på mange år på grunn av bruken av den.

Link to post
Share on other sites

Funker sikkert, om en bruker den ofte.

Selv finner jeg frem dykkermaska, snorkelen, trekker vaskemitten på handa, og jumper uti :diving: Fordel med mitt en trer hånda inni er at en enkelt kommer inn i alle kriker på drevet. Bruker ca 15 min på en 30 foter med 2 drev. Langt billigere også.

 

Men for de med vannskrekk, god råd, og plass til enda mer stæsj, kan nok en slik stang være tingen.

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...