Fjelde95 Startet 4.April.2013 Link til dette innlegget Startet 4.April.2013 Hei eg er snart ferdig med min skibsplast Sportsmann 14 de eg mangler no er kontrollboksen og styresnekken. På armene på påhengsen (gir og gass) er de en slags nippen som ikke er i bruk på begge armene. men eg finner ingenting på nettet som kan kobles på disse niplene og deretter på kabelen, som har m5 gjenger. Må eg kjøpe noe anna og bytte den ut med nippelen? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 en slags nippen.. er sannelig ikkje godt å vite hva du trenger da gitt. Få opp et bilde elr en forklaring på hvordan det ser ut så skal du får svar Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.April.2013 Link til dette innlegget Svart 4.April.2013 (redigert) du får se om det er noe her som ser ut til å passe http://www.maritim.no/motor-styring Kjenner ikke tohatsu der, men tipper det ikke er så ulikt yamaha, der er det "plaststykker" med hull som tres innpå hhv gas og girarmen, etter at de er gjenget innpå gass/girwirene Redigert 4.April.2013 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fjelde95 Svart 6.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 Hei takker for svar nippelen ser slik ut :D t Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 da er det ingen problemer what so ever. Du bruker da en slik http://www.maritim.no/motor-styring/gass-og-gir/monteringsdeler/multiflex-universal-oye den dingsen fremst der som er fjærbelastet skyves inn ved på og avmontering. Og det er nok en sånn som har stått der Sitér dette innlegget Link to post
Fjelde95 Svart 7.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Åja:) Tusen takk ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.