bliss X Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 http://www.herbern.no/ Desverre ikke særlig informativ. Tidligere sto det masse prarktisk informasjon der, men det er nå tydlgivis ikke lenger tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Har sendt de Mail så da får vi se Sitér dette innlegget Link to post
BerntL Svart 8.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 Gratulerer som båtboer, Kongen ja. Er det vintervann der ? Bobleanlegg ? 16 eller 32A kurser ? Parkering til bil ? Vi blir kastet ut fra vår båtplass i Tønsberg nå da de ikke lenger vil ha båtboere der så vi må finne et alternativ, har begynt å lukte litt på Oslo som et alternativ til Horten som til nå ser ut til å være det som frister mest av tilgjengelige steder Hei og takk for det. Trist og høre slike historier, men Oslo er ikke noe dårlig alternativ bortsett fra at det er nordover istedenfor sørover På Kongen er det vintervann, 16A kurser og parkering (komunal). Ikke bobleanlegg men lite isproblemer har jeg blitt fortalt. Litt ble det i år men bare sørpe inn til skroget. Ring Siv hos norsk marinadrift og hør om de har ledige plasser. Tror ikke det skulle være noe problem. Den på dette forumet mye omtalte Princess på Finn.no som tidligere gikk som taxi i nordnorge er naboen min og skal forhåpentligvis bort så da blir det jo ledig ved siden av meg. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.April.2013 Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 Ok takk dette er notert, snakket med herbern i dag og de skal bygge til høsten og det var usikkerhet rundt om det ble noe av båtboerplasser i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius :-) Svart 12.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2014 Hei:-) Bor du fremdeles i båt på Kongen? Dersom du har noen tips til en nykommer (fra midten av April) er jeg veldig takknemlig ? Jeg gleder meg stort til en ny tilværelse som båtboer...:-) Sitér dette innlegget Link to post
BerntL Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Hei:-) Bor du fremdeles i båt på Kongen? Dersom du har noen tips til en nykommer (fra midten av April) er jeg veldig takknemlig ? Jeg gleder meg stort til en ny tilværelse som båtboer...:-) Hei Aquarius Jada, jeg bor fortsatt på kongen. Dvs, har vært veldig mye på farten i jobb sammenheng denne vinteren så må innrømme at jeg ikke har vært mye ombord. Ei heller aktiv på forumet her. Men nå begynner sola å varme den bleke vinterskrotten og det begynner å krible stort for sjølivet Velkommen hit skal du være. Vi klarte til og med å få i gang en form for sosialt bobåt liv her på brygga i vinter med "onsdagspils" på kroa en gang i uka og en liten førjul's gløgg ombord hos meg før vi tok juleferie. Riktig så koselig var det. Egentlig avtalte vi julebord på kroa også, men mange skulle reise bort i jula så avtalen ble at vi skulle utsette det til januar. Foreløpig har dette kokt litt bort, men vi får prøve å samle gjengen til et "vårbord" Hvilken plass har du fått? Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius :-) Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Tusen takk for svar. Dette høres jo utrolig hyggelig ut.. Jeg kan nesten ikke vente...heldigvis er det ikke lang tid igjen nå. Er også nykommer på dette forumet... og er usikker på om det er "trygt" å dele for mye informasjon her? Dersom det blir en samling på kroa i nærmeste fremtid kunne du kanskje ha gitt meg et vink? Lettere å prate fritt da.. og så hadde det jo vært veldig koselig å møtt flere likesinnede før jeg kommer. I morgen blir det shopping på båtmessa av varme klær, kart etc. Kan nok bli en kald fornøyelse på turen hjem fra verftet.. men jeg gleeeeder meg Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius :-) Svart 16.September.2014 Link til dette innlegget Svart 16.September.2014 ...Ja - nå er jeg her og angrer ikke et sekund. Det har jo hittil vært en fantastisk sommer med sol og tropevarme Det blir selvfølgelig spennende å se hvordan den første vinteren blir, men jeg gleder meg. Tenk så koselig det blir. Ser frem til onsdagspils. Hilsen fra nykommeren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.