Tilde Startet 5.April.2013 Link til dette innlegget Startet 5.April.2013 Jeg har to Yamaha 9,9 (totakt - ca. 2003-2004 mod) hvor jeg ønsker å skifte impellere. Er det noen som har en "skrue-for-skrue" beskrivelse av hvordan dette gjøres, eventuelt med bilder, linker til andre nettsteder som beskriver prosessen på en god måte? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Dette er for 50hk,men er temmelig samme jobben ;) Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 5.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Takker! Der var all informasjon jeg trengte. Da er lørdag formiddag avsatt til påhengsmotorer. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 5.April.2013 Link til dette innlegget Svart 5.April.2013 Det kan være lurt å sette inn skruene med vannfast syrefritt fett når du har har det oppe,så går det lett å demontere neste gang også. Sitér dette innlegget Link to post
Knut Baltic Svart 6.April.2013 Link til dette innlegget Svart 6.April.2013 https://baatplassen.no/i/topic/80741-impellerbytte-og-rep-av-girhendel-yamaha-8hk-utenbordsmotor/ Laget en tråd om impellerskifte på en Yamaha 8HK for et par år siden. Den er sikkert ganske lik din. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.