Jenca Startet 7.April.2013 Link til dette innlegget Startet 7.April.2013 Jeg har en VP KAD32 der plutselig både trim på aggregat og også den elektriske ventil på dieselpumpe for stans av motor er falt ut. Finner ikke noe elektroskjema som viser sammenheng mellom disse to. Trimpumpe virker når jeg kobler direkte på batteri, men ikke fra fjernkontrollen. Startbryteren er skiftet, releer for trim er skiftet. Noen gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
tjt Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Det sitter en sikring (55amp) plassert ved dieselpumpen, eller på starteren, en avlang hvit plastsak ca. 5cm lang. Symptomene tilsier at den kan være gåen, noe som kan skje fra tid til annen. Sitér dette innlegget Link to post
Jenca Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Du er genial. Jeg hadde sett sikringen på el-skjema, men ante ikke at den kunne se slik ut. Takker så mye. Må vel kjøpe meg et par for å ha ombord. Løste selvfølgelig alt av ledninger for å feilsøke før jeg leste svaret ditt, men nå er det bare å strepse og skru på igjen kabelklammer. Kun arbeid! Sitér dette innlegget Link to post
deckman Svart 2.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2020 Er en del år etter, men har dere et bilde som viser kor denne sikringen sitter? Takker for svar? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 2.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2020 Den er som oftest montert ut fra pluss på starteren på kad 32.På kad 44 og 300 ligger den oppå motoren ved den svarte boksen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.