mah Startet 7.April.2013 Link til dette innlegget Startet 7.April.2013 Har en lowrance 332c med sd brikke, Må jeg kjøpe nye kart om jeg bytter plotter? eller finnes det en måte å få det over på micro sd? forhandler kan ordne med on kartoppdaterin til 50% men siden jeg eier kartet kan det vel brukes? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Oppgradering er eneste mulighet til å få dette på micro-SD format. Lowrance HDS og HDS Touch bruker vanlig SD så hvis du går for en av disse kan du fortsatt bruke brikka di. Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 7.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 er brikka låst til lowrance elle kan den brukes i alle plottere som bruker sd kort, nesten apple greier dette da Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Kan brukes i alle plottere som bruker Navionics på SD fullformatbrikke. Her har du lista, alle plottere som er merket med SD kan bruke brikka (regner med at det er ei Gold brikke du har). http://navionics.com/sites/www.navionics.com/files/documents/EMEA_APAC%20CompatibilityGuide_v32_March25th2013.pdf I praksis er det bare Lowrance og Humminbird som er aktuelle og Lowrance ligger årevis foran Humminbird når det gjelder plotterteknologi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.