Kvistås Startet 7.April.2013 Link til dette innlegget Startet 7.April.2013 Er det det noen som har erfaringer med Sirena 38? Vurdere å kjøpe Sirena 38. Ønsker en båt som man kan dra på litt lengre turer med. Egner den seg for havseilas? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Ja det er klart den gjør. Kjent konstruktør som også er kjent for sine raske båter. Mener at dette er en båt av høy kvalitet. . Sitér dette innlegget Link to post
Kvistås Svart 7.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Takk for svaret !! Grunnen til at jeg spør er at Sirena`n har lavere fribord enn andre båter som man benevner som havseilere. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Som tolvåring seilte jeg min første tur over nordsjøen i en sånn. Det er en glimrende båt. Hvis du tåler at det er lavt under dekk. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Kvistås Svart 7.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Fint å høre! Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 10.April.2013 Link til dette innlegget Svart 10.April.2013 Om det er den som ligger på Finn så er i alle fall selger en rederlig kar. Ikke mange tilsvarende båter med nyere motor og fornyet teakdekk til den prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.