29er Startet 8.April.2013 Del på Facebook Startet 8.April.2013 Hei. Selv om det ligger is på vannet her i vest, så har jeg et håp om at det skal bli vår. Men da må jeg og ha båten i orden først. Sist jeg var ute med båten, kom det grease olje/fett ut fra et sted som jeg tror heter CV lager. Det er rett i bakkant av giren. Den er festet med 4 skruer, den ene går bare rundt. Så jeg går ut i fra at jeg må skifte denne. Ikke sikker på om den er brekket, eller andre ting som har skjedd med den. Men spørsmålet er om det er noen som har lignende cv lager, og vet hva jeg skal dytte inn etter at jeg har funnet ut av dette med skruen/bolte. Jeg har ikke gjort dette før, så om noen har tid til å sende over noen ord om dette, sitter jeg stor pris på det. Det er rustne greier dette, så jeg vet ikke merke på denne saken, noen som vet det? Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 8.April.2013 Del på Facebook Svart 8.April.2013 Du får begynne med å skifte den bolten som er løs. Trolig blir CV-lageret tett når du får dratt den til igjen. I tilleg må du sjekke om du mangler blindplugger i CV-lageret. På noen er det seks hull, men montert med kun fire bolter. Da skal det stå blindplugger i de to hullene som ikke er i bruk. Mangler du de blinpluggene vil CV-lageret lekke grease. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.