Jump to content

Vestfjord Idra 300 Rib eller Arimar 280 Topline, erfaringer?


Knutzen1

Recommended Posts

  • 9 måneder senere...

Har Arimar 280 Toppline selv. Veldig fornøyd, men siden du spør om min mening er den som følger. Hadde aldri byttet bort Arimaren mot Vestfjord Idra. Jeg har sett den, tatt på den og studert den og hadde ikke kjøpt den

 

Tanken var å finne en 300-310 rib med inliner og rattkosoll- Båten skal kunne vinsjes opp på platformen på en sunseeker camargue 44. Så langt har jeg ikke funnet så mange andre som har dette bortsett fra Idra 300.

Kan jeg spørre deg "Kire" hva som fikk deg til å velge den bort ? Var det byggkvalitet ?

Link to post
Share on other sites

Studerte en her på hjemstedet og det gikk på kvaliteten både på duk og sammenføyninger, samt passform og utførelse/kvalitet på konsollene. Han var ikke helt fornøyd hansom solgte den heller.

 

Jeg tror du har mere igjen for å finne en Grand 300 eller en Arimar, se på Brig også!

 

Om jeg ikke tar feil, så tror jeg Motorhuset her i Skien har Grand eller Brig med konsoll på lager. Ikke sikker, men mener jeg så en der. Ingen slår han sine priser tror jeg.

 

Både Brig og Grand leveres med konsollsete som alternativ til sal.

 

Du har jo en glimrende sjangs på en flott messe nå da, ble misunnelig på den helge turen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...