Popeye70 Startet 9.April.2013 Link til dette innlegget Startet 9.April.2013 Hallo. Jeg vurderer å få satt bort deler av vårpussen i år, og lurer dermed på om noen har tips til bedrifter/personer som utfører billig og bra løft og båtpuss i indre Oslofjord (nord for Horten-Moss)? Jeg kjenner ingen andre som gjør slike jobber, så alle forslag mottas med takk. Det jeg vil ha gjort er spyling og stoffing under vannlinja, samt polering av skutesidene. Alt over fenderlista tar jeg selv. Det er sikkert flere steder som gjør sånt, men jeg er ganske blank og trenger input. Jeg har forøvrig fått anbefalt Båtfiksern i Son - er det noen som har erfaring med han? ...og hvor holder han til? Han har adresse et par km opp i Såna... På forhånd takk for alle konstruktive innspill! Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
nordan family 27 Svart 9.April.2013 Link til dette innlegget Svart 9.April.2013 Amundsen på Nærsnes. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 10.April.2013 Link til dette innlegget Svart 10.April.2013 Hør med Vollen Marina i Asker. Er jo mange steder som utfører dette, problemet er vel kapasiteten i disse dager. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Framtia Svart 10.April.2013 Link til dette innlegget Svart 10.April.2013 Heromarin tilbyr slikt, satte selv bort jobben til dem for et par sesonger siden. Mener jeg betalte 7000 ca for løft, spyling og bunnstoff inkl noen anoder. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Popeye70 Svart 10.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2013 Takk for alle svar. 7000,- hos Hero Marine høres ikke ille ut hvis prisen ikke har steget urovekkende mye. Får nok ringe litt rundt og sjekke. :-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.