Golden Gate 37 Startet 10.April.2013 Link til dette innlegget Startet 10.April.2013 Har holdt på et par dager med en lei vannlekkasje på ferskvannspumpa :-( Trodde først at det dreide seg om en vanlig pakningslekkasje, og denne så temmelig klein ut når pumpen først var av. Men etter å ha byttet pakning to ganger, finner jeg ut at lekkasjen kommer fra "Weeping" hullet på undersiden. Jeg finner ny pumpe hos KDtrading http://www.kdtrading.no/tradingshop/ferskvannspumpe-2700-p-253.html?osCsid=9011353096aae7255659f93c6b4d1806 Men det jeg lurer på er om noen kjenner til noen på sørlandet som forhandler denne pumpen?? Grunnen til hastverket er at jeg må ut av vinteropplaget snarest mulig. Lurer også på om noen har erfaring med å tette weepinghullet? Jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle være mulig så lenge seal mellom impeller og shaft allerede er helt ødelagt. Jeg har likevel ikke særlig lyst til å legge ut på turen på utsiden av Blindleia uten at noen som har prøvd kan bekrefte at det er mulig :-) Det er ingen lekkasje så lenge motoren er kald, men så snart den når trivselstemperaturen og termostaten åpner så fosser det ut! Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.