Nikk Startet 10.April.2013 Del på Facebook Startet 10.April.2013 Hei. Skal seile en båt over til vestlandet i løpet av de neste dagene. Siden det ikke er helt sesong ennå og marinaer kan være stengt, lurer jeg på om det noen som vet om man får fyllt diesel i Risør eller Arendal - Kristiansand & - Farsund? Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Ved Hagefjord brygge, fjorden mellom Sandøya og Borøya i Tvedestrand,- er det kort anlegg, nytt i fjor! Kilsund i Arendal har pumper på brygga! Grimstad har pumper i sentrum Lillesand har pumper Mandal har marina til styrbord når du går inn elva. Farsund har pumper, på insiden av broa, til babord. Egersund Har pumper Tananger er det pumper ved Hottel hummeren. Det burde gå svert greit! God tur! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Oteren Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 + Båly ved Spangereidkanalen. + Flekkerøy utenfor Kr.sand (billig) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Det er og kortpumpe i arendal. Hvis du kommer utenfor åpningstid. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Møkkalasset Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Hafstad, Arendal. Esso. Det er vel den Bjørn tenker på. Med tanke på alle foreslåtte så er det vel en fare for at du blir forsinket hvis du skal besøke alle.... God tur. Sitér dette innlegget Link to post
Nikk Svart 11.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2013 Flott - takk skal dere ha. Selv med dårlig seilvind og hard kjøring av varmeren tror jeg at jeg skal klare å komme meg til Arendal før det er tomt. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.April.2013 Del på Facebook Svart 11.April.2013 Pumpene i Risør er åpne ! Isfritt der nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.