grawis Startet 10.April.2013 Del på Facebook Startet 10.April.2013 Den håndholdte VHFen min er det lite gagn i, og jeg sitter jo aldri nede i bestikken når jeg seiler, så har planer om å investere i stasjonær VHF med trådløst håndsett. Noen som har erfaringer med dette? Tips til ok produkter? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Jeg kjøpte vanlig vhf. Trukket ekstra høytaler i cockpit, og håndsett henger da rett i luka / nedgangen. Kan skifte kanal på håndsett og ser display nedenunder. 31 fot seilbåt med kartbord/vhf rett nedfor trappa. Funker gull, kommer neppe til å kjøpe ekstra håndsett slik jeg hadde tenkt (cp130). Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Hadde Garmins løsning, funket som juling det. Kunne og brukes som intercom, fint når guttungen freser med jollen. (Tror jeg har skrevet litt om det i en av postene mine) Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
grawis Svart 13.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2013 Noen som har erfaringer med Simrad RS25? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 Simrad RS35 kan brukes sammen HS35 trådløst håndsett. Jeg har bestilt begge, men har ikke fått dem enda. RS35 har innebygd AIS mottager og interfacer mot plotteren via NMEA 2000. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 14.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2013 Jeg endte opp med å bestille en Simrad RS25 pluss trådløst håndsett, litt billigere...:-) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 14.April.2013 Del på Facebook Svart 14.April.2013 Både RS25 og det trådløse håndsettet er utgående modeller så de bør så absolutt være rimeligere en de nye og mer avansert modellene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.