Flybridge Startet 12.April.2013 Link til dette innlegget Startet 12.April.2013 Finnes det firma som bytter propeller - brukt mot brukt.Jeg har et sett Volvo Penta duoprop C3 (stål) og disse blir "litt små". Brukt en halv sesong. Skulle vært C4 sier ekspertisen her i havna.Eller kanskje noen her på forumet har interesse av et sett C3. Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
BjornLie Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Kontakt Winrace propeller som enkelt kan modifisere propellene fra C3 til C4. http://www.winracepropellers.no/ SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Flybridge Svart 17.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Takk for svar BjornLie - Men "Winrace propeller" opplyser at modifisering fra C3 til C4 ikke lar seg fixe av dem. Dessverre Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Mellomstor Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Hei ! Hva fikk du til her ? Jeg har trolig 4 stk. C4 men ønsker C3.. Ekspertisen sier jeg bør ha C3 eller C2 på min båt :-) Jeg spurte Winrace om det samme men de kunne ikke på mine propeller heller endre dette.. Sjøen er for alle :-) Link to post
JoJo748 Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 On 3/27/2017 at 7:07 PM, plastbåt 2018 said: Hei ! Hva fikk du til her ? Jeg har trolig 4 stk. C4 men ønsker C3.. Ekspertisen sier jeg bør ha C3 eller C2 på min båt :-) Jeg spurte Winrace om det samme men de kunne ikke på mine propeller heller endre dette.. Jeg vet tråden er gammel, men det er lov å prøve. Jeg har to sett med C3 som jeg gjerne skulle byttet i C4 Link to post
sjøkriger Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Jeg er på jakt etter C3. Selv om tråden fortsatt er gammel :) Har et sett C2 som er for små for min båt. Link to post
Lurereven Svart 23.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2024 Dette er veldig gammelt ser jeg. Men kan jo hende noen andre ser det også. Har et sett C4 jeg muligens skulle prøvebyttet med C3. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn