MR Swe Startet 12.April.2013 Del på Facebook Startet 12.April.2013 Hei, Noen som har erfaring av solceller fra feks ebay eller noe butikker fra utalndet? Sett feks bøybare panaler 2X50 fra kina til 1900 kr inkl frakt. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 Hei Jeg har kjøpt solceller fra kina lik dem du nevner. Panellene er helt greie, men bemerk at der er forskjel på hvor mye de yter i overskyet vær. Jeg hadde tidligere solceller fra Seatronic, og de var betydelig bedre i overskyet vær. Kina-solcellene må ha direkte sol. I dag kl.16, med halvoverskyet vær ladet mine solceller med 38W. Jeg har 2 x 40W. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 Det er faktisk lite å hente på å kjøpe båtutstyr innenfor EU-området. Det er vel kun USA som kan ha gunstige tilbud pga sterk kronekurs. Jeg vil ha vært forsiktig med å kjøpe kinaprodukter direkte, selv om en sier at alt er laget i Kina i dag. Det har noe med hvilken spec. det er laget etter. Sitér dette innlegget Link to post
Lorang71 Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 http://eco-worthy.com/ Her handlet jeg for noen uker siden, meget bra solceller og service. Bestilte på lørdag og ble levert på døra på onsdag. Det jeg kjøpte kom på Ca 1/3 av prisen i Norge. Det er mange caravan'ere som har kjøpt fleksible stålplate paneler og er strålende fornøyd med handelen fra eco-worthy. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 12.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2013 (redigert) Er mono eller poly best.seasea har bra priser med ramme på men holder det om man har det på taket på forkabinen.? Redd de knekker Redigert 12.April.2013 av MR Swe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 12.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2013 Er på eco-wourty jeg har sett på.veldigt bra priser.spørsmål om de virker som skall Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 Om man ser på de dyre butikkene i Norge så kanskje. Sjekk prisene på Seasea.no, syns ikke det er dyrt med solcelle i Norge lengre. Men fortsatt noen butikker som ikke har tatt innover seg prisfallet. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 Er mono eller poly best.seasea har bra priser med ramme på men holder det om man har det på taket på forkabinen.? Redd de knekker Jeg kjøpte 45 watteren med aluramme. Dønn stivt og solid. Monterte mitt over åpningen i HT. Er overhodet ikke redd for at det skal knekke eller noe, men kan selvsagt ikke tråkkes på. Vet ikke om jeg tør å la det være montert liggende om vinteren pga snø, men sånn ellers, solid som bare det. Monterte ett på hytta også. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 15.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2013 Noen som har testet solceller fra eco-wourty? eller så blir det nok panel fra seasea Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 15.April.2013 Del på Facebook Svart 15.April.2013 Ut fra hva jeg kan se er norske hytte/fritid butikker desidert dyrest på slike produkter. Sjekk heller båtbutikker (norske og svenske ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.