ezach Startet 13.April.2013 Del på Facebook Startet 13.April.2013 Jeg skifter skrogtrekk i taket på midtkabinen. Hvor nøye må jeg være med å få bort alt av limrester? Det sitter igjen noen flekker som ikke bygger noe særlig og som er hard å skrape vekk. Kan skrape det vekk med neglen, men ikke med noe redskap. Vil det nye limet løse opp det gamle og skape trøbbel/gi et ikke slett resultat, tro? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 Du må skrape eller pusse vekk alt. Ellers vil det lage ujevnheter og det kan også løsne for deg pga gammelt lim. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
ezach Svart 13.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2013 Da vet man det. Sukk... ;) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 13.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2013 Kom på at jeg har sitrusrens. Sprayet på, og det løsnet kjapt. :) Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 Sitter det hårt fast så köp en mässingborste att sätta på borrmaskin eller vinkelkutter. Går mycket fort och smidigt. OBS. Glöm inte skyddsglasögon (brillot) och andnings skydd. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 14.April.2013 Del på Facebook Svart 14.April.2013 Forsiktig bruk av varmluftspistol på lav styrke sammen med skrape / børste kan også brukes. Jeg bruker maske med gassfilter når jeg gjør dette. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 14.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2013 Løsningen ble aceton på en fille. Vasker det vekk. Startet med å slipe med 40-papir på eksentersliper. Det tok det meste, men for et støvh... Glad jeg spanderte en halvtime på å plaste inn kabinen. :) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 20.August.2013 Del på Facebook Svart 20.August.2013 Er det noen som har forsøkt å bruke drill med rondell eller børste av nylon? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.