tomeriks Startet 14.April.2013 Del på Facebook Startet 14.April.2013 Jeg har ett lite problem. Har en Volvo Flygmotor varmer, type 041-d. Etter å ha rengjort dieseltankene og tømt rørene er jeg usikker på om varmeren starter som den skal. Skal dieselpumpen slå kontinuerlig eller bare under oppstart? Håper noen kan hjelpe meg med dette :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 14.April.2013 Del på Facebook Svart 14.April.2013 (redigert) Diesel pumpa skal tikke/slå hele tiden mens forbrenning pågår, termostat kobler den inn og ut ved nådd temp. Hvis du har tømt og rengjort dieseltank så kan det ta litt tid før den klarer å suge opp ny diesel, pumpen er vesentlig mer bærbar før den får diesel. Redigert 14.April.2013 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 14.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2013 Takk for oppklarende svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 14.April.2013 Del på Facebook Svart 14.April.2013 Har vert borti at disse kan være vanskelig å lufte. Fikset det for en kamerat ved å lure flammevakten med en lommelykt så pumpen skulle fortsette å tikke til vi fikk frem diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Aldri luftet min,det går jo rett ut returen.Men fukt hele veka før opptenning ! Det som bekymrer meg er om disse varmerne er trygge i bruk. Alt henger sammen med en stål fjær bare !! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.