dreamen Startet 14.April.2013 Link til dette innlegget Startet 14.April.2013 Hei Hva trenger jeg av utsyr til å få motorovervåking til min nye Selva (Yamaha) 150 EFI.? Jeg har for øvrigt Lowrance HDS 7`ekkolodd/GPS. Hvor får jeg kjøpt dette i Norge eller i utlandet? Mottar tipps med Takk Sitér dette innlegget Link to post
steelcontax Svart 14.April.2013 Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Hvis Selva har samme motorinterface som Yamaha, koster denne ca kr 1100, har du ikke nmea2000 nettverk, så koster startpakken ca 800. MEN, du må sjekke med motorleverandør at dette er likt først..... Pronav er importør i Norge, og de har godt med forhandlere, se link på hjemmesiden deres. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 14.April.2013 Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 (redigert) Du bør dobbeltsjekke dette før du begynner å handle. Tidligere årganger av Selvaen var ikke kompatibel med NMEA2K. mjosservice.no er en grei plass å handle fra. De er også i stand til å besvare de spørsmålene du evt. skulle ha. Noe som ikke er dårlig i denne bransjen. Redigert 14.April.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dreamen Svart 14.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2013 Ok Skal sjekke dette på forhand føe jeg handler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.