Slagskibet Startet 27.Februar.2005 Del på Facebook Startet 27.Februar.2005 Det sikreste vårtegn er sjekking av at brygga på marinaen fremdeles er der. Tusle rundt og sjekke at alt er som i fjor mens bikkja utforsker livet i vannkanten igjen. Sitte i solveggen og nyte livgivende solskinn godt i le for vinden og utveksle båtløgner med likesinnede som rusler rundt med sterke båtpsykoser ,mens bikkja sitter i armkroken og lager koselyder. Det er nesten like herlig som å sitte i båten etter sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Det sikreste vårtegn er sjekking av at brygga på marinaen fremdeles er der. Tusle rundt og sjekke at alt er som i fjor mens bikkja utforsker livet i vannkanten igjen. Sitte i solveggen og nyte livgivende solskinn godt i le for vinden og utveksle båtløgner med likesinnede som rusler rundt med sterke båtpsykoser ,mens bikkja sitter i armkroken og lager koselyder. Det er nesten like herlig som å sitte i båten etter sjøsetting. <{POST_SNAPBACK}> Men hva med følgende langtidsvarsel, Thor? Hva kan du gjøre med det...?! " Fredag nordvestlig bris. For det meste oppholdsvær og litt sol, men fra om kvelden litt snø. Lørdag nordøstlig bris. Oppholdsvær. Litt kaldere. Søndag til onsdag for det meste rolige vindforhold. Av og til litt nedbør, men for det meste oppholdsvær. I slutten av perioden mulighet for mer nedbør, men prognosene er usikre. Forholdsvis kaldt. " Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Det må da for pokker snart bli slutt på istiden for i år. Har vi ikkke fått nok?? Det blir alt for lenge å vente på det gode ukentlige båtliv ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baltic Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Vår og sommer er nær og snart vugger vi på bøljane blå! Å herlige tid... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 I ettermiddag stekte sola i leveggen i havna. Isen rundt Sætrelandet sprekker opp. I morgen er det nøyaktig 1 måned til sjøsetting. Ombord i dag lakket jeg for endte gang og denne gang med pluss 27 grader under burkaen. For en herlig tid, dere!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kare_L Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Temperaturen i skyggen i går ettermiddag var 28 grader. Det tar jeg som et sikkert vårtegn..... Kåre Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Det beste vårtegnet mitt er at vi begynnte på årets båtpuss i dag. Kona vasket og oljet forpiggen i dag. Jeg demonterte ett deffekt varmeapparat + + + + + + Sol fra skyfri himmel. Orker ikke tenke på at de melder snø her i Kr.sand på søndag og mandag GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Fenix Svart 11.Mars.2005 Del på Facebook Svart 11.Mars.2005 Sol fra skyfri himmel. Orker ikke tenke på at de melder snø her i Kr.sand på søndag og mandag GeV <{POST_SNAPBACK}> Det fine med Fenixen, vet du, er at det er så fint inne! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Ser fint lite til den varmfronten jeg leste om på Dagbladet igår. Neste helg ser ut til å komme på rundt +5 og sol. Ikke det helt store,men ikke så helt galt heller? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Sikkert vårtegn: Gamle Worse har med bestyrtelse observert vårens to aller første småtupper i kort skjørt og bare lår. Våren er her!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
TwinCab Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Sikkert vårtegn: Gamle Worse har med bestyrtelse observert vårens to aller første småtupper i kort skjørt og bare lår. Våren er her!! <{POST_SNAPBACK}> Det er mulig det, men på Kongsberg kom det 30 - 40 cm snø i natt Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 (redigert) Det fine med Fenixen, vet du, er at det er så fint inne! <{POST_SNAPBACK}> Og i dag ble det enda finere inne. Vasket i dag ned, og oljet alt treverk. Blr mere og mere fornøyde GeV Redigert 12.Mars.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
sveno Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 (redigert) Sikkert vårtegn: Gamle Worse har med bestyrtelse observert vårens to aller første småtupper i kort skjørt og bare lår. Våren er her!! <{POST_SNAPBACK}> Våren er vel den tiden i året damene tenker på det samme som vi gutta tenker på hele året... .......båten kansje....?? Nei det var vel ikke det Gamle Worse tenkte mest på da han observerte naken hud.. mvh Sveno Redigert 12.Mars.2005 av sveno (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Våren er vel den tiden i året damene tenker på det samme som vi gutta tenker på hele året... .......båten kansje....?? Nei det var vel ikke det Gamle Worse tenkte mest på da han observerte naken hud.. mvh Sveno <{POST_SNAPBACK}> Den som var et-par-og-tjue år yngre hadde hatt det godt i dag, ja!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Faxen Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 -5 i Drøbak, er det vårtegn?? De unge lårene her var iallefall godt innpakket!! Faxen, som fikk 0,5 cm SNØ inatt!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Baltic Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Den som var et-par-og-tjue år yngre hadde hatt det godt i dag, ja!! <{POST_SNAPBACK}> Vi har vel også hatt vår (ungdoms-) tid Worse??? Men kunne den tida bare vare og vare og vare og... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Sikkert vårtegn: Gamle Worse har med bestyrtelse observert vårens to aller første småtupper i kort skjørt og bare lår. Våren er her!! <{POST_SNAPBACK}> Hrmmm, jeg mistenker Gamle Worse for å ikkke bruke øynene godt nok !! Det er nå engang slik at med dagens navlebeskuende mote så er det om å gjøre å gå med minst mulig tøy uansett hvilken temperatur der er ....også det i skjørt midtvinters med snøføyka rundt anklene Det er sågar blitt så vanlig at bestyrtelse ikke skjer her i gården, så da kan man trekke en av to konklusjoner, enten er dette blitt så vanlig at man ikke lenger gidder å reagere, eller så er jeg blitt så til de grader gammel og grå at ........ Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Jammen i himmelens navn, hvor gamle er dere da?? Jeg er da bare 29 og noen måneder!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Baltic Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Jammen i himmelens navn, hvor gamle er dere da?? Jeg er da bare 29 og noen måneder!! <{POST_SNAPBACK}> Da er vi vel sånn ca. like gamle... Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Jammen i himmelens navn, hvor gamle er dere da?? Jeg er da bare 29 og noen måneder!! <{POST_SNAPBACK}> Blir vel aldri for gammel til å se på slikt (håper jeg) hilsen en som ikke er stort gamlere enn 29....(32) mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.Mars.2005 Del på Facebook Svart 12.Mars.2005 Vi har vel også hatt vår (ungdoms-) tid Worse??? Men kunne den tida bare vare og vare og vare og... <{POST_SNAPBACK}> Hvad er det I taler om? Worse er da fortsatt bare tyveto år!! På innsiden!! Og dessverre i erkjennelse av at hans jordiske hylster er eldet ... men bare litt!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 13.Mars.2005 Del på Facebook Svart 13.Mars.2005 (redigert) Tok visst munnen for full i går i min lovprisning av det sikreste vårtegn av alle. Nå laver det ned med hvit jækelskap, snart 10 cm. Synes synd på småtuppene nå, de fryser sikkert noe aldeles fryktelig. Redigert 13.Mars.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baltic Svart 13.Mars.2005 Del på Facebook Svart 13.Mars.2005 Tok visst munnen for full i går i min lovprisning av det sikreste vårtegn av alle. Nå laver det ned med hvit jækelskap, snart 10 cm. Synes synd på småtuppene nå, de fryser sikkert noe aldeles fryktelig. <{POST_SNAPBACK}> Er det ingen som vil varme dem??????? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Mars.2005 Del på Facebook Svart 13.Mars.2005 Er det ingen som vil varme dem??????? <{POST_SNAPBACK}> Som sagt, var man tyve år yngre ikke bare til sinns men også i det jordiske hylster, så skulle de ikke ha fått fryse lenge, nei. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Seastar Svart 13.Mars.2005 Del på Facebook Svart 13.Mars.2005 (redigert) Hei Det er herlig når solen er fremme og man kjenner i "kroppen" at våren og sommeren nærmer seg. Men småtuppene holder jeg meg på passende avstand fra.........! Et stemningsbilde fra Hjertøya med Molde i bakgrunnen, fra igår lørdag 12. mars. Er det rart livet føles "godt"? Og jeg ser også at "madammen" gleder seg til å få servert middag ombord i den nærmeste båten, og JA, - selvfølgelig med baatplassenvimpel i radioantennen! Ship'O'Hoi! Redigert 13.Mars.2005 av Seastar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.