Sleipner97 Startet 17.April.2013 Del på Facebook Startet 17.April.2013 Hei, jeg har da en Sunspeed 13 fot med evinrude 50 hk 80 mod. og lurer på hva slags propell jeg burde ha på den, det er en veldig lett båt og en kraftig motor, så vil helst ikke velge feil her. Dette er denne jeg tror vil passe best. Eventuelt vis det er riktig propell jeg har valgt, hvor finner jeg denne billigst? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 19.April.2013 Del på Facebook Svart 19.April.2013 Vil tro den blir litt liten? Selv har jeg en 15 fots dateline med 50hk, på den bytta jeg 15 tommeren til en 19 tommers stålpropell, derfor tror jeg 13 tommer blir litt lite. Ingen fasit på det med propell så her må du prøve deg litt frem. Har du turteller? sjekk hvor langt unna anbefalt turtall på motoren den er. 1 tomme gir en forskjeld på ca 200-300 rpm tror jeg, men som sakt, er ingen fasit på dette. Større stigning=lavere turtall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.