Erik Svart 31.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2013 Det er slik jeg oppfatter det ja . På østsiden antar jeg, for der er det rimelig skjermet . Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
haugi Svart 31.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2013 Synd jeg reiser til Bergen på konsert da, ellers hadde jeg også kommet. Men satser på turen opp også blir fin, så jeg ikke blir værfast i Haugeby eller noe sånt:) Sitér dette innlegget Link to post
Bjolbre Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Treffet kolliderer dessverre med en 40-årsdag vi er invitert i, så ved denne anledning må jeg dessverre melde pass. Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 (redigert) Og kanskje dukker Seilaren opp som Mystery suprise i løpet av helga . Aldri godt å vite hvor jeg dukker opp. Men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke dukker på denne helgen dessverre. Må langt opp i fjellene i Sveits på et møte denne helgen.. Redigert 6.Juni.2013 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Haraune Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Dere skal ligge på østsiden akkurat der det står årholmen på kartet. Jeg kan dessverre ikke delta da jeg reiser på ferie dagen før. (med fly) Men jeg skal dit i morgen å varme opp plassen.. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 17.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Vi må dessverre melde avbud da vi ikke har funksjonabel båt for øyeblikket (Les hvorfor her) Onkel Ove med Frue som skulle vært med hos oss uteblir da også Håper dere andre får ett fabelaktig treff og holder tradisjonene i hevd Husk å ta noen bilder og legg ut så vi får se hvordan dere har hatt det.... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sleipner93 Svart 20.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Jeg klarer desverre heller ikke komme . Må hjelpe en kjenning me å montere noen vinduer på lørdagen og fredagen var det visst en 20 års dag jeg hadde glemt . Ser ut som det blir ett fåtallig treff i år . Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Det blir ikke båttur på oss denne helgen :-( god tur til dere som drar på treff. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Det var da trist med alt frafallet . Jeg vet med sikkerhet om 2 båter som kommer, og der ombord kreler det med kjekke folk (filip med manskap og en nabobåt av ham), så dere andre som teller på knappene må bare stille opp ! Jeg klarer desverre heller ikke komme . Det var da som pokker. Det er vel en ubrutt rekke av deltakelse på alle treff siden oppstart som nå kommer til en ende Og du er vel også den eneste som har vært på alle treffene som har vært til nå Og det var vel også du og Seilaren som startet dette i sin tid ? Nei og nei... Dette var trist Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Andresh Svart 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Mange som trekker seg her dessverre ja. Ser dårlig ut for vår del også, men får muigens til å gå ut lørdag ettermiddag.....bare håpe værgudene skifter mening :-). Jaja, fikk hvertfall en drømmedag i går. Stakk tidlig fra jobb i går og ankom Lineholmen kl 14.00 ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.