Nejo Startet 20.April.2013 Del på Facebook Startet 20.April.2013 På vår jomfrutur med familien skjedde det som sikkert mange har vært borti før- tekniske problemer fra ende til annen.. Nå er jeg ferdig med å åpne et tett toalett, og kan starte å tenke på det jeg må fikse i morgen Vi har Besenzoni big flash passarelle. Da jeg brukte den i dag for å heise jolla på vannet stoppet passarellen i ytterste, nederste stilling. Jeg har ikke målt på motoren enda, men har sjekket at de sikringer jeg har funnet er på, og releet klikker når jeg aktiverer styrepanelet. Jeg ser ingen lekkasjer på pumpa. Noen tips til hvordan jeg kan få kjørt passarellen inn igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.April.2013 Del på Facebook Svart 21.April.2013 Unnskyld min ignorans, men hva i huleste er en passarelle? Er det noe jeg trenger til båten min? Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 21.April.2013 Del på Facebook Svart 21.April.2013 (redigert) Kan det være et motorvern som har slått ut på overbelastning. Er vel en hydraulisk gangvei det er snakk om Mulligan Redigert 21.April.2013 av kennilse (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Nejo Svart 21.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2013 Det er utrolig dårlig nettdekning her vi er. Kanskje noen klarer å finne manualen til passarellen? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.April.2013 Del på Facebook Svart 21.April.2013 Er vel en hydraulisk gangvei det er snakk om Mulligan Åååå nå skjønner jeg. En slik man bruker for å exitere til den terramarine interface. Sitér dette innlegget Link to post
Nejo Svart 21.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2013 Etter mye om og men lukket jeg opp styreenheten til passarellen og lokaliserte tre flatsikringer. To var røket, og ting gikk veldig mye bedre etter nye sikringer kom på plass. Slik skal det se ut :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.