Jump to content

Hvordan Montere rattstyring til Yamaha 9,9

heors54

Recommended Posts

Hei

Trenger hjelp til montering, det som er probleme er som følger når jeg har montert alt ferdig får jeg så vidt utslag på motoren når jeg svinger rattet veldig mange ganger, ingen utslag når jeg svinger den andre veien bare styre wire som dukker opp i båten. dette er en cyber 370 som jeg må skifte motoren på fra 25hk til 9,9 p.g.a. av baren er under 16 år. Hva gjøre vi galt. på forhånd takk

Dette var veldig vanskelig å ta et utgangspunkt fra. Det ville vært lettere om du hadde tatt bilder hvor du trur problemet ligger. Jeg forstår ikke helt hva du mener med at "styre vaier" dukker opp i båten. Om du hadde gitt en litt mer presis forklaring ville det vært litt lettere å gi råd.
Har du skjekket om vaireren er festet til styresnekka?

Joakim Brunsvik

Det var på ingen måte et angrep på deg, om du var lite "fagrelatert" innenfor båttemaet. Jeg vet ikke om du forstod meg rett, men det jeg mente var at forklaringen var ikke helt lett å forstå. Bilder beskriver mer enn 1000 ord. Ta bilder av styresnekke og koblingen til motoren, så er det lettere å finne ut hva som er feil ;)

Joakim Brunsvik

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...