Ingar Startet 22.April.2013 Del på Facebook Startet 22.April.2013 En venn av meg har lånt plassen siden forrige århundre så jeg har ingen peiling på hva som er 'markedspris' i dag.... Den er 4m bred og ligger gunstig plassert i Torvefjorden båthavn. Har gangbrygge på begge sider, tror det er ganske unikt i Søgne Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 22.April.2013 Del på Facebook Svart 22.April.2013 I Solta er det jo 11 000 for en 4 meter i den kommunale delen av havna. Mener å ha sett tilsvarende plass i Torvefjorden på finn for 8000. Vet ikke hvordan markedet er, ser kommunen avterer at de har ledige plasser. Var vel også en som skulle leie ut på Vige i havna der for 15 000 men ser ikke ut som de har fått leid ut. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 22.April.2013 Del på Facebook Svart 22.April.2013 Nå kjenner jeg ikke nivået i Søgne, men i Kristiansand har kommunen prisene på nett. Mener det lå en link i tråden om ledige båtplasser. Avstanden er jo ikke så stor, så det kan være en grei sammenlikning. Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 23.April.2013 Del på Facebook Svart 23.April.2013 Jeg leier ut 2 plasser i Sandnes (litt annet marked, men er bare 2,5-3 timers kjøring) 5 meter for 20K og en 3 meter for 12K Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Ingar Svart 23.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2013 Er nok et annet marked, men de første årene etter at vi flyttet ned hit måtte vi leie privat plass for det dobbelte av hva vi betalte på Gyssestad.... (Bærum) Da var situasjonen ekstremt ille, 10% av Søgnes innbyggere sto på venteliste. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 23.April.2013 Del på Facebook Svart 23.April.2013 7.544,- for en kommunal 4 meter plass med vakt i Kristiansand. En plass mellom 10-15.000 pr år?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.