Pusur77 Startet 23.April.2013 Del på Facebook Startet 23.April.2013 Hei Er det noen som har brukerhåndboken til Ford FSD 425 85-87 modell motor eller vet hvor jeg kan fa tak i en slik en. Har nettopp overtatt motor, men mangler en del sider i håndboken. Har kun side 29,30 og 31 som forteller noe om brennstoffinnsprøytingsystem. Takk Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.April.2013 Del på Facebook Svart 23.April.2013 Lancing Marine kan vel kanskje ha noe? Disse er meg bekjent de eneste som leverer FSD motorer til båtbruk. Jeg for min del kjøpte meg en Haynes verkstedmanual for Ford Transit 1986-1992, siden min FSD kommer fra en slik.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
evenR4u Svart 23.April.2013 Del på Facebook Svart 23.April.2013 Overtar båt med 2*Ford FSD midt i mai. Skal i følge eier følge håndbøker. Er ca 1993 modell motorer, men er vel i hovedsak samme som 85-87? Hvis du ikke får tak i før jeg får mine klar til scannning, si fra på IM så sender jeg kopi. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Pusur77 Svart 24.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2013 Overtar båt med 2*Ford FSD midt i mai. Skal i følge eier følge håndbøker. Er ca 1993 modell motorer, men er vel i hovedsak samme som 85-87? Hvis du ikke får tak i før jeg får mine klar til scannning, si fra på IM så sender jeg kopi. Det hadde vært supert:-) Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Det hadde vært supert:-) Owners manual for Ford FSD 425 er nå lastet opp i dokumentarkivet. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.