bilo3 Startet 23.April.2013 Link til dette innlegget Startet 23.April.2013 Vil denne motoren passe i Myrasnekka mi mon tro ? Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 23.April.2013 Link til dette innlegget Svart 23.April.2013 Utvilsomt. Hadde en slik motor i en Skilsø 23. Super motor. Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Det jeg er mest spent på er om motoren er for bred / høy for å passe under motorkassen min. I myrasnekka står motoren nesten oppå dørken, motorlabbene flukter med dørken, og motorkassen er helstøpt i glassfiber. Hvor kan man finne vitale mål / vekt på en sånn motor skal tro ??Jeg har ikke sett motoren ennå, så jeg vet ikke hva slags gear den har. Jeg håper den har klemhylse på propellakslingen, og at akslingen er 25mm, for da passer den på min aksling :) Dette blir spennende !! Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Hvor kan jeg finne data / mål / vekt på denne motoren skal tro ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.