Diddn Startet 23.April.2013 Del på Facebook Startet 23.April.2013 Det har seg slik at jeg har problemer med gasshåndtaket på min Johnson GT 10 og de er følgende: 1.Når en slipper håndtaket på tomgang beveger vaieren seg og turtallet stiger 2.Når det gis gass i fri og en skal slakke ned vil ikke den justere turtallet eller tenningen ned igjen om man ikke setter den i gir for så å vri det litt hardt ned igjen da går turtallet og tenningen tilbake. 3.Når armen til gasshåndaket løftes beveger gassvaieren seg slik at turtallet stiger og slik skal den ikke være. Noen som vet hva jeg bør sjekke/gjøre for å bli kvitt problemet, eller noen som har vært borti noe lignende? Det første som slår meg er den plastikkkulen som sitter i det sporet i nedre motordeksel at den er slitt eller at ikke den beveger seg skikkelig, eller de to knottene som sitter inne i gasshåndaket på vaieren slik at den kan beveges på at de er slitt? Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.