3båt Startet 24.April.2013 Del på Facebook Startet 24.April.2013 Hvis noen kjenner igjen båten min, og sitter inne med noe av dens historie ville jeg også vært takknemlig om dere delte dette med meg. Sitér dette innlegget Link to post
3båt Svart 24.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2013 (redigert) Redigert 24.April.2013 av 3båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 24.April.2013 Del på Facebook Svart 24.April.2013 Hei og velkommen til forumet:) j tror ikke dette er en "ekte" Furuholmen. Han tegnet den siste båten i 1936. Tror din er yngre? Men den kan jo komme fra verftet han drev. Det er bygget mange! båter på modifiserte / tegninger inspirert av Furuholmen. Vet du noe mer om båten? Uansett. Vakker var hun ! Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 24.April.2013 Del på Facebook Svart 24.April.2013 Det var ein flott båt, netopp kjøpt den? syns huska og ha sett den på finn.no tideligere. Sitér dette innlegget Link to post
3båt Svart 24.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2013 Takk for det! Har ikke så mye info, det jeg vet er at den er fra 1972, Motoren heter new age captain. 4 sylindret 1,5 liter Diesel. Tidligere eier har heller ikke så mye info! Han kjøpte den i 05! Sitér dette innlegget Link to post
3båt Svart 24.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2013 Har ikke fått den hjem enda så fersk er den for meg! Får den 4 mai. Ja det er en fin båt men det er mye å gjøre før den er klar for nye eventyr! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.April.2013 Del på Facebook Svart 24.April.2013 (redigert) Er nok en Bmc captain du har, med newage prm gear (hydraulisk) Fin båt Redigert 24.April.2013 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.