Jump to content

Hvilke langturseilere vil du lese om?


bliss X

Recommended Posts

Finner ingen avstemmingen på linken din. Hvorfor skal vi stemme på Sedna? (bare lurer)

Du klikker på det ene bildet der det står Stem Her Da kommer du til en ny side der du kan stemme.

 

Grunnen til at jeg oppfordrer til å stemme på Sedna er fordi jeg jobber sammen med den ene av mannskapet :smiley:

Link to post
Share on other sites

Avstemning på http://www.havna.com

 

Oppfordrer alle til å stemme på båten Sedna

:sailing: Lasse

<{POST_SNAPBACK}>

Stemte på Sedna kun på grunn av interessen for reiseruta.

 

Men håper de følger opp med skikkelige historier og bilder fra ferden, ellers kunne jeg like gjerne stemt på noen andre.

 

Måtte de beste FORTELLERE vinne, noe de kanskje ikke gjør med dagens presentasjon(?).

 

mhv johan

Link to post
Share on other sites

Takk skal du ha Lasse. Fant det nå- Finner fortsatt ikke noe på hovedsiden, forstå det den som kan.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Hei KOB

 

Tror jeg har samme "problem" som deg. Jeg har Norton Internet Security på min PC og der har jeg aktivert Ad-Blocking. Dermed er sidene fri for reklame etc. og i dette tilfellet var det lagt frem en rekke fine bilder på forsiden av Havna.com som ikke jeg heller så....

 

Lett å glemme at man er "kvitt reklamen".... ;)

Mvh

Lars Røksund

Radioinspektør

Telenor Kystradio

Link to post
Share on other sites

Stemte på aleneseiler Staale da jeg har forhåpninger om å kunne lese mer om seiling og mindre om rene tur- reisebeskrivelser. Dessuten skal reisen foregå i spennede farvann. Min mening er at denne skiller seg klart ut i forhold til de andre valgene og de fleste andre reisebeskrivelser på nettet.

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...