Jump to content

Prosjekt 1998 mod Hydrolift F23

Tskjei

Recommended Posts

Da var du heldig/dyktig hvis du fikk den prisen ja! Da er det jo helt klart verdt det i forhold til vanlige manifolder.

Bare si ifra du når du vet mer :) Fikk såklart den nedslående beskjed idag at drevet ikke blir ferdig til helga :(

Tenkte å slippe unna litt arbeid med å levere det til en kunde av meg, men tar jo så lang tid nå at jeg vurderer å gjøre jobben selv. (Skifte kryssene og impeller)

Noen som vet gjengestørrelse til feste på gearwire? Ble selvfølgelig sittende igjen halve når jeg skulle bytte :(

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Så va det opp med båten igjen.....Siden sist har jeg byttet tenningsmodul uten resultat.Fant til slutt ut at det var dårlig kontakt mot temp.føler på termostathus..Tomgangen ble fin igjen. Fikk 3 knirkefrie turer før den på ny jukset på tomgang.Nå gikk den bra etter 15 sekunder på 1500 omdr. Ut med plugger og som forventet så var det vann i sylinderne :-( Nå var manifoldene 16 år gamle så var ingen overaskelse at det var dette som var feilen når jeg tok disse av... Sendte idag mail til Ravns Garage om å sende meg manifolder og risere + Sett for å bygge om fra one piece. Noen som har erfaring med dette? Det tok ikke mer enn 3 timer før Ravns bekreftet ordren min! :-D Herligheten kostet ikke mindre en 13 båtlapper, men sesongen er berget!!! Sjekket forøvrig komperesjonen og målingene var mellom 170-180. Ikke mye slitasje her :-)

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...