Ronny Wigdahl Startet 25.April.2013 Del på Facebook Startet 25.April.2013 Har sprekker og delaminering i vanntunell på min Wesling 16. Ser en utfordring med å reparere når man ikke kommer til fra innsiden. Er anbefalt epoxy. Noen som har tips ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.April.2013 Del på Facebook Svart 25.April.2013 hvor er det delaminert? Fikk skade på min etter grunnstøting, helt bakerst i overgangen speil/tunell , og der kommer man til fra begge sider Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Ronny Wigdahl Svart 26.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2013 Det er dessverre 2-2,5 meter inn i tunnelen. Tenker jeg lager ett hull og forsøker å pusse på innsiden gjennom hullet. Deretter reparere "som vanlig" fra utsiden for så å avslutte med ett lag eller tre med epoxy og primer på innsiden. Må bruke rull på en stang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.