Jump to content

Sjelden mulighet ??


olpi

Recommended Posts

Kikker etter båt om dagen og ser innom det meste av nye båter som legges til salgs. Enkelte synes jeg virker litt oppskrytt :yesnod:

 

Sjekk denne:

Her er prospektet: Prospekt

 

Når man ser nærmere på bildene lurer jeg egentlig på hva den sjeldne muligheten innebærer.

Ikke alle bilder gir like dårlig inntrykk, men dette ser for meg ut som svært dårlig vedlikhold av bl.a. treverk. Se på dassen f.eks

 

Tar den med fordi det ikke er noen eier oppgitt.

Redigert av OLPI (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Synes ikke dette så halv galt ut jeg. Det ser ut som bildene er tatt når det er kuldegrader ute, er det litt fukt så kan man fort litt misfarge eller rim på enkelte steder.. En liten vask og litt olje, båten er så god som ny skal du se.

 

Er nok enig at sjeldenheten er at den er uten aktercabin

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er nok det med akterkabin de mener.

Uansett, båten er absolutt ikke godt vedlikholdt. Det er gjennomgående hvis man ser på flere av bildene. Joda, vann og såpe + matte ned og olje vil hjelpe mye. Bør nok fikse opp mer.... .

Mon tro hvordan motoer er vedlikholdt.

Men, men noen er mer nøye enn andre tydeligvis.

 

Får de 440000,- for den så begynner jeg virkelig å lure.

Link to post
Share on other sites

Får de 440000,- for den så begynner jeg virkelig å lure.

<{POST_SNAPBACK}>

Dårleg vedlikehald, eller ikkje: Dette prospektet må vera eit studium i korleis ein ikkje bør selja båtar. Bilde der brune do-kostar (!) og anna rot flyt rundt i kabinen, er ikkje akkuratt innbydande. Seljaren kunne sikkert fått betydeleg betre respons om han hadde vore meir bevisst på dette. At det er ein profesjonell (?) meglar som står bak, er difor overraskande.

Link to post
Share on other sites

Hei! Har engang hørt at det finnes noe som er værre enn bilselgere, og det er båtselgere/meglere....

 

Jeg ringte på en anonse på nettet, det var en saga 27( 1979mod.)som var litt sliten. Selger (privat) sa jeg kunne få denne for 160 000. Jeg hadde forut for dette forespurt meg hos div. meglere om de hadde noen båt for meg, og de skulle ringe hvis de fant noen. Noen dager senere ringte en megler og sa han hadde en kjempefin båt til meg for bare 210 - 220 000. Etter noen spørsmål kom vi frem til at dette var samme båten som jeg kunne få for 160 000... :eek: Min tillit til båtmeglere = 0,0 Kanskje ikke alle er slik, men tror det er noen luringer...... (kjøpte selvfølgelig ikke denne)

 

Lykke til men vær kritisk.

Link to post
Share on other sites

Hei! Har engang hørt at det finnes noe som er værre enn bilselgere, og det er båtselgere/meglere....

 

Jeg ringte på en anonse på nettet, det var en saga 27( 1979mod.)som var litt sliten. Selger (privat) sa jeg kunne få denne for 160 000. Jeg hadde forut for dette forespurt meg hos div. meglere om de hadde noen båt for meg, og de skulle ringe hvis de fant noen. Noen dager senere ringte en megler og sa han hadde en kjempefin båt til meg for bare 210 - 220 000. Etter noen spørsmål kom vi frem til at dette var samme båten som jeg kunne få for 160 000... :eek:  Min tillit til båtmeglere = 0,0 Kanskje ikke alle er slik, men tror det er noen luringer......  (kjøpte selvfølgelig ikke denne)

 

Lykke til men vær kritisk.

<{POST_SNAPBACK}>

30% påslag i prisen er ikke uvanlig. Verken blandt båt eller bilmeglere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...