båtløskar Startet 26.April.2013 Del på Facebook Startet 26.April.2013 jeg driver og ser på polar 770 og veit at denne har 2 forskjellige størrelser på flapsen bak. er det noen som har et bilde av stor og liten flaps så jeg kan se forskjellen eller som kan forklare meg forskjellen? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 26.April.2013 Del på Facebook Svart 26.April.2013 En kompis av meg har de store. Du er ikke i tvil når du ser de. Vannvittig bra effekt, klarer 22knop! Løfter seg ut av vannet ved 15 og fyker avgårde. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.April.2013 Del på Facebook Svart 27.April.2013 Her har min Polar 770 i ferd med å få ny STOR flap. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
TICORA Svart 27.April.2013 Del på Facebook Svart 27.April.2013 Her har min Polar 770 i ferd med å få ny STOR flap. Denne ser liten i fht den kompisen har. Ser nesten ut som en badeplattform under vann. Skal spørre om han kan ta bilde. Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 27.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2013 (redigert) syntes de båtene jeg har sett på har hat en som er litt lengere men er kanskje bildet som bedrar litt også :) tusen takk for svar ihvertfall jeg skal ut og se på båt imorgen så håper jeg at jeg slipper og leite mer :) EDIT: trur kanskje det er fargen som gjør at denne kan virke litt mindre Redigert 27.April.2013 av båtløskar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.April.2013 Del på Facebook Svart 27.April.2013 Ja, bildet lyver veldig her. Har sendt deg en IM båtløskar Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Rayolsen Svart 28.Juli.2013 Del på Facebook Svart 28.Juli.2013 Hei. Lurer veldig på hvor du har fått tak i sånn flaps. Har veldig lyst å utbedre min for å få mest mulig effekt :) har bare 66hk på min polar, og jeg må nesten makse omdreiningene for å halvpane. Antar at en større flaps vil gjøre båten bedre til å gli på vannet i lavere omdreining. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.