Rismyr Startet 26.April.2013 Del på Facebook Startet 26.April.2013 Min båt er utstyrt med avtappningsmulighet nederst på dieseltankene. I forbindelse med årets vårpuss ville jeg sjekke både for vann og smuss. Som det fremkommer av vedlagt bilde er det noe smuss på tankene. Mitt spørsmål er hvorvidt dette er noe å bry seg om, risikovurdering. Jeg oppfatter at det ikke er vann på tankene, dette ville vel samlet seg nederst? Beholder 2 liter isboks, avtappet ca. 0,5 liter. https://baatplassen.no/bildearkiv/30/30495/20130426_174044.jpg Henrik Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 26.April.2013 Del på Facebook Svart 26.April.2013 Er det helt nederst på tankene? Jeg ville tappet litt mer og sett om det ble klarere etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.April.2013 Del på Facebook Svart 26.April.2013 Nydelig farge på dieselen, og det lille rusket der er heilt normalt. Slik kan komme fra kuleventilen ifbm avtapping, men også ikkje uvanlig at det kjem slik frå enten bunkersanlegg. Dette renser filteret fint. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
daain83 Svart 26.April.2013 Del på Facebook Svart 26.April.2013 Slenger meg på Sæbø her, ville ikke vært nervøs for det. Noe urenheter vil det alltid være, og så lenge det ikke er gjørmelignende (dieseldyr) - tut og kjør =) Sitér dette innlegget Link to post
Rismyr Svart 26.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2013 Takker for tilbakemelding folkens, da satser jeg på at dette er ok. Henrik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.