Jump to content

Forslag til firma som monterer baugpropell i Oslo

Jazzmatazz

Recommended Posts

Hei!

Sliter med å finne folk som har tid og har vilje til å prioritere min ønskelige installasjon av baugvisp.

Er det noen som vet om firma som kan utføre dette kjapt, evt. folk som er her på båtplassen eller firma utenfor som man har brukt,- kjenner til.

Frustrerende når man er i dialog med et enkelt firma siden to uker før påske og lovnadene er mange.. Men, handlingen uteblir. Føler at dette er et typisk båtbransje-service relatert problem.

Irriterende at de sitter på et slags monopol, da man ikke får lyst til å bruke firmaet man prøver å få gjennom. Men, alternativene uteblir og de sitter til slutt på makten.

Har trålt meg gjennom ekstremt mange baugpropelltråder her på forumet. Jeg ønsker IKKE å utføre jobben selv.

God kveld!

Redigert av jazzmatazz (see edit history)

Hei!

Sliter med å finne folk som har tid og har vilje til å prioritere min ønskelige installasjon av baugvisp.

Er det noen som vet om firma som kan utføre dette kjapt, evt. folk som er her på båtplassen eller firma utenfor som man har brukt,- kjenner til.

Frustrerende når man er i dialog med et enkelt firma siden to uker før påske og lovnadene er mange.. Men, handlingen uteblir. Føler at dette er et typisk båtbransje-service relatert problem.

Irriterende at de sitter på et slags monopol, da man ikke får lyst til å bruke firmaet man prøver å få gjennom. Men, alternativene uteblir og de sitter til slutt på makten.

"Vilje til å prioritere dine ønsker"?Litt vel lettvint å skylde på bransjen vel? Du er vel antakeligvis ikke den eneste kunden som tror at bransjen har minst å gjøre fra påsken og utover. Hva med å planlegge noe bedre?

Redigert av Fru Jacobsen (see edit history)

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Jeg brukte et firma som het Oslo maritime 93245971, for 4 år siden

Han tok jobben som avtalt ,men virket som han hadde mange baller i lufta., men fornøyd med jobben.

Bjørnar på Oslo Maritime er på seiltur nå, så er vel ikke hjemme før etter sommeren. Men jeg anbefaler også Oslo Maritime. Både bra pris og profesjonelt arbeid. send de en mail bjornar@oslo-maritime.no

Takk for tips! Skal sjekke ut.

Det handler ikke om planlegging eller min ordlyd. Den er skrevet i frustrasjon over avtaler som blir brutt, gang etter gang. Tilsammen 4 ganger på en periode over 1,5 mnd. Derfor skriver jeg slik jeg gjør Fru Jacobsen!

De som befinner seg utenfor Oslo, tar de oppdrag i Oslo eller må jeg kjøre båten min ned til dem? Den står jo på land nå, i håp og påvente av at en baugpropell skal bli montert før sjøsetting.

De som befinner seg utenfor Oslo, tar de oppdrag i Oslo eller må jeg kjøre båten min ned til dem? Den står jo på land nå, i håp og påvente av at en baugpropell skal bli montert før sjøsetting.

Sjøsett båten og kjør den til Tønsberg en helg og lever på brygga hos Huseklepp som TwinCab foreslår. Huseklepp har vel bransjens beste rykte for godt håndverk og levering etter avtale og pris. I tillegg får du den fine båtturen tur/ retur i vårværet, kanskje kombinert med 2 helger i Tønsberg-skjærgården.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...