Hakhar Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Hmm.. Bare å lete videre da! :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakhar Svart 13.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 (redigert) Har bestemt meg for å vente med å kjøpe ny båt til høsten. Når neste års sommersesong starter selger jeg den gamle båten jeg har nå :) Redigert 13.Mai.2013 av Hakhar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 Lurt! da kan du kjøpe deg noe litt større og raskere, som en dateline eller hurrycane 470 med 50-90hk. Trenger egentlig ikke vente med hurrycane da, kom inn en billig en: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41574822 Sitér dette innlegget Link to post
Hakhar Svart 26.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 Hva tror dere om denne? Det er en nyrenovert hydrolift t17 med 90hk evinrunde. Så at den lå på 40.000 for en uke eller to siden. Virkelig flott båt å se på. Hvordan ligger den i vannet tror dere? Noen med erfaring? Ser at det er en gammel model. (1985) Ser også at det er brukt 20.000 på nye deler til motoren, faretegn? Likte virkelig denne båten, men er det noen ugler i mosen? Skal selvfølgelig bruke denne neste sesong da jeg ikke har lov til å kjøre den enda. Bekymret over motoren. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 26.Mai.2013 Del på Facebook Svart 26.Mai.2013 Dette er båtliv for en 15 åring det... Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Hakhar Svart 27.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 Dette er båtliv for en 15 åring det... (iPad) Hehe, har tenkt på tanken. Grei til eventuelle overnattinger for en mindre gruppe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.