Marnet 21 Startet 29.April.2013 Link til dette innlegget Startet 29.April.2013 Hei Har kjøpt noen LED lampetter for montering i båten men når jeg slår på lyset blir det kraftig støy i radioen. Lampettene har en pluss og en minus ledning samt in ledning som skal inn på en dimmer. Jeg har montert uten dimmer. Kan da den dimmer kabelen virke som en antenne og dermed forstyrre radiosignalet? Hva kan jeg eventuellt gjøre? Noen med samme erfaring her? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 I en båt eg hadde tidligere satte eg inn led for lanterner kjøpt på Mekk, i lanternene. Då fikk vhf myye støy. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Zach Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 https://baatplassen.no/i/topic/52582-forstyrrelser-paa-radio-ved-bruk-av-led-pcre/?hl=led Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.