Gespen Startet 29.April.2013 Del på Facebook Startet 29.April.2013 2 bladers orginalFoldepropell som de har skiftet rehub på til vp 110s er blitt blankpolert, lurer på om jeg må behandle denne på nytt, legeringen er ikke magnetisk. Må sjøsette båten på onsdag morning, så hvis jeg må behandle navet holder det med bare og prime den? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 29.April.2013 Del på Facebook Svart 29.April.2013 Det spørs på materialet. Hvis det er bronse vil oksydet bli tett og altså den perfekte overflatebehandling. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 29.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2013 Nei minner mer som det er aleminum, men kan ikke tro at det er det, et eller annet støpe jern. Det er på en maxi 84 seiler. Kan ikke finne noe svar på nettet. Er desperat for jeg har dårlig tid og jeg har brukt alt for mye penger på båten, kona blir gal hvis jeg må kjøpe grunning osv. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 29.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2013 Ok har funnet ut at det er støpealeminium. Trenger bare og prime. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.