småbåtentusiasten Startet 29.April.2013 Del på Facebook Startet 29.April.2013 (redigert) Hvilken hensikt tjener disse to trinnene/steppene" på hver side? Redigert 29.April.2013 av småbåtentusiasten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 29.April.2013 Del på Facebook Svart 29.April.2013 ser ut som det er laget etterpå.. hjemmelaget ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
hanto1 Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Ren gjetning: Hjemmemekk.Oppdrift/økt bæring i forskipet? Sitér dette innlegget Link to post
Enes 44 Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Har slike også. Fikk bort overplaning. Båten fikk høyere fart, samt lettere å styre. Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Det der ligner mer på et halvplanende skrog enn et typisk deplasementskrog. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
småbåtentusiasten Svart 30.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2013 Halvplaner kan nok stemme, ja. Det er enten nok en "Tobias" eller en Hansvik fiskesjekte-lignende båt. Men hvis dette er gjort fra fabrikken, er da da ikke et misforhold i konstruksjonen? Det ser for meg ut som en "ad-hoc"-løsning, dvs klatte-løsning på et grunnleggende problem med skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.